• Főoldal
  • Információk
    • Amit érkezés előtt jó tudni
    • Árak
    • Elhelyezkedés
    • Házirend
    • Adatvédelmi irányelvek
  • Foglalok
  • Szobák
  • Étterem
  • Kikapcsolódás
    • Látnivalók
    • Sport
    • Spa és wellness
  • Kapcsolat
  • Galéria

Para van!

Avagy kulisszatitkok egy panzió életéből...

Published on 2019.09.12.

 

Egy kicsit elhanyagoltam a bejelentkezést az utóbbi időben. Nem csoda, hiszen szerencsére sok vendégünk volt, sok teltházas időszakkal, így az írásra kevesebb időm jutott.

A felújítás, újranyitás okozta pánik-izgatottság már kezd kicsit a homályba vészni, ezért úgy gondoltam, a nyári történésekről osztok meg pár kulisszatitkot.

Azt hiszem (és ezt most lekopogtam), hogy igazán jó dolgunk volt a vendégeket illetően. Számos kedves, jó fej utazóval volt szerencsénk megismerkedni, kicsikkel és nagyokkal egyaránt. Nekik hálásak vagyunk a nálunk töltött időszakért és külön örülünk, hogy ők is jól érezték magukat nálunk.

Természetesen azért volt egy-két nehezebb esetünk is, amelyekért szintén hálásak vagyunk, hiszen tanultunk az esetekből, tudunk javítani és tudunk hova fejlődni (mondjuk ezt eddig is tudtuk 🙂 ) . Ezen kívül persze voltak még húzós alkalmak, amikor a legnagyobb problémánk az volt, hogy a vendég távozása után, az általa okozott károkat hogyan hozzuk rendbe a következő vendég érkezéséig úgy, hogy ne vegyenek észre semmit a káoszból…

 

Szerintem Isteni segédlettel szinte minden ilyen esetet megoldottunk. Egy alkalommal nem tudtunk időben  kártalanítani, amikor ugyanis a szobába lépve egy félig leszakadt karnis fogadott: a karnis egyik fele a helyén, másik vége lóg a földig, a függöny a padlót simogatja. Hát ebből nem is lett időben fúrás, a vendég megérkezett, sűrűn elnézéseket kértem, hogy egy fél órára majd be kellene mennünk a szobába a karnist az őt megillető helyre visszailleszteni.

Szerencsére a lakók fiatalok és rugalmasak voltak és nem is adtak túl rossz értékelést a távozáskor.

 

 

A másik esetet viszonylag könnyen orvosoltuk, csak első ránézésre volt vészes a helyzet. A zuhanykabin belülről színeződött el teljes mértékben. A mai napig nem tudjuk, hogy mitől és hogyan.

Minden esetre nem bíztuk a véletlenre, a hatékony tisztítószereknek köszönhetően könnyen javítottunk a helyzeten. A képen az „előtte/utána” verzió látható.

 

A harmadik már igazán nagy fejtörést okozott… ebben az esetben őrült szerencsénk volt, mert pont nem volt érkező vendég a szobába, így javítani tudtuk, mire a következő utas megérkezett.

És ami történt: a vendég úgy ítélte meg, hogy kulcs nélkül is be tud jutni a szobába. Igaza lett…  de az ajtófélfát is vitte magával…

 

 

 

Lényeg a lényeg: minden okozott kárt elhárítottunk, minden megoldódott hellyel-közzel időben.

De beszéljenek a képek helyettem 🙂

 

 

 

 

Legutóbbi bejegyzések

  • Felújítás 2021 Az újabb nagy falat (előzetes) 2021.03.06.
  • Legyen mindenkinek egy „Évája”! 2020.08.27.
  • Újabb mérföldkő: KLIMATIZÁLT LETT A GYÖNGY! :) 2019.09.28.
  • Para van! 2019.09.12.
  • Utolsó simítások. Ja, elfúrtunk egy csövet?! Akkor nem… 2019.06.04.
  • Festők rémálma #2 2019.05.16.

Archívum

  • 2021. március
  • 2020. augusztus
  • 2019. szeptember
  • 2019. június
  • 2019. május
Previous Post Next Post

+36707791985

info@gyongypanzio.hu

www.gyongypanzio.hu

2481 Velencefürdő, Balatoni út 25.

+36707791985

info@gyongypanzio.hu

www.gyongypanzio.hu