Para van!
Avagy kulisszatitkok egy panzió életéből...
Egy kicsit elhanyagoltam a bejelentkezést az utóbbi időben. Nem csoda, hiszen szerencsére sok vendégünk volt, sok teltházas időszakkal, így az írásra kevesebb időm jutott.
A felújítás, újranyitás okozta pánik-izgatottság már kezd kicsit a homályba vészni, ezért úgy gondoltam, a nyári történésekről osztok meg pár kulisszatitkot.
Azt hiszem (és ezt most lekopogtam), hogy igazán jó dolgunk volt a vendégeket illetően. Számos kedves, jó fej utazóval volt szerencsénk megismerkedni, kicsikkel és nagyokkal egyaránt. Nekik hálásak vagyunk a nálunk töltött időszakért és külön örülünk, hogy ők is jól érezték magukat nálunk.
Természetesen azért volt egy-két nehezebb esetünk is, amelyekért szintén hálásak vagyunk, hiszen tanultunk az esetekből, tudunk javítani és tudunk hova fejlődni (mondjuk ezt eddig is tudtuk 🙂 ) . Ezen kívül persze voltak még húzós alkalmak, amikor a legnagyobb problémánk az volt, hogy a vendég távozása után, az általa okozott károkat hogyan hozzuk rendbe a következő vendég érkezéséig úgy, hogy ne vegyenek észre semmit a káoszból…
Szerintem Isteni segédlettel szinte minden ilyen esetet megoldottunk. Egy alkalommal nem tudtunk időben kártalanítani, amikor ugyanis a szobába lépve egy félig leszakadt karnis fogadott: a karnis egyik fele a helyén, másik vége lóg a földig, a függöny a padlót simogatja. Hát ebből nem is lett időben fúrás, a vendég megérkezett, sűrűn elnézéseket kértem, hogy egy fél órára majd be kellene mennünk a szobába a karnist az őt megillető helyre visszailleszteni.
Szerencsére a lakók fiatalok és rugalmasak voltak és nem is adtak túl rossz értékelést a távozáskor.
A másik esetet viszonylag könnyen orvosoltuk, csak első ránézésre volt vészes a helyzet. A zuhanykabin belülről színeződött el teljes mértékben. A mai napig nem tudjuk, hogy mitől és hogyan.
Minden esetre nem bíztuk a véletlenre, a hatékony tisztítószereknek köszönhetően könnyen javítottunk a helyzeten. A képen az „előtte/utána” verzió látható.
A harmadik már igazán nagy fejtörést okozott… ebben az esetben őrült szerencsénk volt, mert pont nem volt érkező vendég a szobába, így javítani tudtuk, mire a következő utas megérkezett.
És ami történt: a vendég úgy ítélte meg, hogy kulcs nélkül is be tud jutni a szobába. Igaza lett… de az ajtófélfát is vitte magával…
Lényeg a lényeg: minden okozott kárt elhárítottunk, minden megoldódott hellyel-közzel időben.
De beszéljenek a képek helyettem 🙂